Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, juni 20, 2007

Een

Terwijl ruim 80 mensen het leven lieten bij een aanslag met een vrachtwagenbom in Bagdad, een agent een hond doodschoot, wederom een Nederlandse militair omkwam tijdens het uitvoeren van een missie en een idioot in Melbourne zomaar op mensen schiet vergaderde de deelraad Amsterdam Westerpark gisteren over ondermeer de Algemene Beschouwingen. In dat rapport geeft het Dagelijks Bestuur aan wat zij van plan is te gaan doen in het kalenderjaar 2008. Ook werd gepraat over de voortgangsrapportage: Wat heeft men totnogtoe waargemaakt van de plannen die men had voor dit jaar? Elke fractie geeft aan waar zij staat in de discussie en dat is altijd interessant. Natuurlijk worden soms wat steekjes onder water uitgedeeld richting andere fracties maar dat maakt het ook wel weer grappig. Soms.

Een ander punt dat ter tafel kwam was verzelfstandiging. Wie had vantevoren kunnen denken dat de VVD tegen zou stemmen en wij (de SP) voor? In dit specifieke geval ging het om verzelfstandiging van diverse schoolbesturen.

Het schoolbestuur van de school van m'n zoon heeft besloten volgend schooljaar door te gaan met de overblijf zoals die nu is geregeld. Ik kan daar dus blijven werken.

Gisteren na het werk direkt door naar een castingstudio omdat ik mogelijk mag meedoen in een reclamespotje. Bleek dat de castingdirector en ik verre familie van elkaar zijn. De opa van zijn opa en de opa van mijn moeder's oma waren broers. Of zoiets.

Vandaag gelukkig een wat minder hectische dag want je komt op een leeftijd dat je om je hart moet denken. Je hebt er namelijk maar een.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Vilma Espin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!