Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, mei 10, 2007

Talent

"Waarom schop je hem?"-"Omdat-ie vervelend is"-"Dus als ik jou vervelend vind mag ik je schoppen?"-"Eh..."

"Waarom is die regel veranderd?"-"Wees blij dat regels af en toe veranderen."-"Echt niet!"-"Anders zou jij 16 uren per dag in een fabriek werken en zou je moeder nog steeds geen stemrecht hebben."-"Oh..."

Het kan heel leuk zijn om met kinderen te werken die op het punt staan van tiener worden. Ook wel'ns vermoeiend.

Had gisteren eigenlijk de hele dag wel een beetje last van vermoeidheid. Dat weerhield mij er echter niet van m'n zoon en z'n maten te begeleiden op dartles (spannend, niet, dat Topic IDL-toernooi?) om mij vervolgens te melden bij m'n gitaarleraar. Deze les werd besteed aan spelen en zingen tegelijk. Had in één klap een stuk meer respect voor singers/songwriters! Poe he! Dat valt nog best wel tegen...

Koppen schrijven voor een nieuwssite valt blijkbaar ook wel tegen. Wat te denken van die kop van vandaag op Nu.nl: "Ziekenhuis verwisselt mogelijk per ongeluk sperma". Dat impliceert toch echt dat er een gerede kans bestaat dat eea met opzet is geschied. Misschien wordt er op de redactie te weinig opgelet en teveel gekletst?

Voor mij bestaat zoiets als teveel kletsen niet. Ik doe het dan ook graag met alles en iedereen zoals vanmorgen met diverse buurtbewoners en schoolmoeders en gisteravond met een moeder tijdens m'n zoon's atletiekles. Op het programma stond vooral verspringen. Volgens de coach heeft Superfer talent!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!