Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, mei 03, 2007

Stellen

Bent U wel eens in de ban geweest van een zogeheten loverboy danwel lovergirl, al dan niet in dienst van een loverboy? Volgens sommige berichten is dat een enorm probleem. Tieners schijnen erg bevatttelijk te zijn voor de invloed van lovergirls en loverboys. Ligt volgens U hier een taak voor de overheid of juist voor ouders? Bestond het probleem in Uw tijd ook al? Voor mijn kinderen zie ik hier nog geen probleem, simpelweg omdat zij nog te jong zijn daarvoor.

Mijn zoon is gelukkig niet te jong om voor zijn pa een heerlijke pizza te prepareren zodat die nog wat extra tijd had voor het doornemen van wat raadsstukken. Vanmiddag in het Westerpark kwam ik daar nauwelijks aan toe omdat Ferdinand mij langdurig tegenstand bood in een potje Magic: the Gathering. Aan de rand van het park ligt het stadsdeelkantoor waar ik eerst nog even een stuk had opgehaald.

De lunch hadden wij genuttigd bij het overbekende restaurant met de gouden bogen. Vandaag werkte mijn favoriet daar weer. Sarah is zo'n beetje het type dat het goed zou hebben gedaan bij de Bund Deutsche Mädel. Qua uiterlijk dan toch. Het zal vast komen door het zomers gevoel dat dezer dagen door de stad waart maar als zo'n leuke dame naar mij lacht wordt ik toch wel eventjes zenuwachtig. Je zou het er warm van krijgen...;-)

Vandaag was het ook weer zo warm en is er zelfs een record gebroken! Nog niet eerder waren er 29 dagen achtereen zonder regen gemeten in De Bilt. Nog even en we moeten met z'n allen op rantsoen!

Er gaan ook stemmen op om kamerleden op rantsoen te zetten. Een vragen-rantsoen dan. Het schijnt dat er af en toe zoveel vragen worden gesteld dat ministers bijna noet meer aan hun eigenlijke werkzaamheden toekomen. Onlangs vroeg de PVV zich hardop af of de overheid niet te veel geld stopte in het zich profileren in de virtuele wereld van het internet door deelname in Second Life. De vraag werkte averechts want als antwoord stelde staaatssecretaris Ank Bijleveld voor om daarnaar een (niet geheel kostenloos!) onderzoek in te stellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!