Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, april 26, 2007

Vriendin

Het voltallig PVDA-bestuur is opgestapt na het onverwacht opstappen van partijvoorzitter Michiel van Hulten.
(Overigens is men bij Wikipedia wel héél erg rap: terwijl de eigen PVDA-site nog niet is aangepast (en zelfs Michiel's weblog niet) is Michiel van Hulten's Wikipedia-pagina dat wel!). Wouter Bos maakt zich zorgen...

Je mag je toch zorgen maken om het geestelijk welzijn van onze politiemacht wanneer je hoort dat een Limburgse agente haar eigen dochtertje vermoordde omdat stemmen in haar hoofd haar vertelden dat het een reïncarnatie van de duivel betrof. Het lukte de vader niet om haar te stoppen. Nu weet ik wel dat politiemensen ook maar gewoon mensen zijn maar gevoelsmatig hoort een agent (in mijn ogen) boven al het normaal menselijk gedrag te staan. Daar volgen zij toch ook training voor?

Gisteravond beleefde mijn zoon een fijne atletiek-training. Ondermeer estafette-lopen en wedstrijdstarten werd geoefend. De startoefening gold ook voor starters die op herhalingscursus waren. Blijkt nog een hele wetenschap te zijn, dat starten! Telkens wanneer een groepje jongelui startte mocht een andere starter hen wegschieten.

Voordat wij naar de atletiekbaan reisden werkten m'n zoon en ik nadat wij thuiskwamen van respectievelijk dart- en gitaarles nog even in de tuin (met de hulp van buurvrouw Hetty) en zagen een slak wegschieten. Althans...voor een slak was het beestje behoorlijk snel en ook bijzonder groot. Maar misschien was het wel gewoon een buitenaards wezen simpelweg vermomd als Aardse slak!

Hoogstwaarschijnlijk ben ik zelf geen "alien" maar als mensen zien hoe gemakkelijk ik contact maak konden zij wel eens denken dat ik een soort van ambasadeur zou kunnen zijn en lief en aardig moet rondlopen terwijl mijn kameraden een invasie voorbereiden...;-) Zo werd ik zomaar aangesproken door mensen op een terrasje en heb ik een vol uur staan kletsen met atletiekmoeder Emmy en werd onderweg naar huis nog staande gehouden door een partijgenoot en z'n vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!