Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, maart 17, 2007

Soms

Soms

Er kan weer worden gereageerd!

Heb gisteren een normale werkdag mogen beleven en in de avond streden drie zaken om mijn gunst: een fractie-overleg, een verjaardag en een bedrijfsfeest. Dan zijn er ook mensen die vrijwel nooit afspraken hebben.
Soms benijd ik hen. Maar alleen maar soms.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!