Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, maart 23, 2007

Persoonlijk DNA-profiel

Persoonlijk DNA-profiel

Vanaf aanstaande zondag is het officieel: vanaf dat moment ben ik tijdelijk toegevoegd aan het Leger van de Nationale Arbeidsreserve. Gaaf, eigenlijk dat dat klinkt als de naam van een guerilla-beweging! Goede timing ook want reedsch maandag heb ik m'n intake-gesprek bij het UWV. Zal ik dan ook de uren moeten opgeven dat ik zorg voor m'n zoon? Want volgens de fraude-inspecteur moet ik wel de uren opgeven dat ik werk voor de buurt en omdat ik dat niet gedaan heb moet ik die uren met terugwerkende kracht terugbetalen vanaf 16 maart vorig jaar. Typisch.

Ik vond jou de beste thanks for a great show dat was de beste show die ik in tijden heb gezien wow they're working with real hobbits here bent u echt zo klein mom I wanna see the wicked little man oh you bad bugger...Leuke opmerkingen die ik ga missen...:-(

Leuk ook dat iedere collega elke show op zijn of haar eigen manier brengt. Zo zag ik ondermeer een scheepsarts die wel wat weg had van een kruising tussen Mr. Humphries en Dick Turpin. Een ander komt met dezelfde tekst maar vanuit het karakter van een vrouwelijke doctor Mengele. Zelf speelde ik de rol ondermeer vanuit de karakters van Harold Lloyd en Sweeney Todd.

Soms wissel je zo snel van rol dat mensen zouden kunnen denken dat je aan MPS lijdt. Toch blijft m'n DNA hetzelfde. Overigens: hier vindt U mijn persoonlijk dna-profiel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!