Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, maart 15, 2007

Huis

Huis

Ene Khalid Sheikh Mohammed heeft toegegeven de man te zijn achter de aanslagen van 11 septemeber 2001 in de VS. Bovendien heeft-ie in z'n eentje nog zo'n 28 andere bomaanslagen op z'n geweten en was hij van plan het Panama-kanaal op te blazen, naast constructies in ondermeer Chicago. Zou dat allemaal écht zo zijn of heeft hij, als ingezetene van Guantanamo Bay, bekend onder druk? Lijdt hij gewoon aan grootheidswaanzin?

Tony Blair doet dat in elk geval wel. Hoe haal je't in je hoofd om (omgerekend) 32 miljard euro uit te geven aan kernonderzeeërs? "Stel je voor dat de Koude Oorlog weer uitbreekt!?" aldus de Engelse premier die een groot deel van zijn achterban kwijt is. Ja, zo lust ik er nog wel een paar.

Pizza's zoals wij die gisteren aten, daar lust ik er ook wel een paar van: een luchtige bodem, heerlijke Mozerella-kaas en pittige pepperoni. Leve het huismerk!

Zou er ook een AH ToGo zijn in buitenlandsche Nederlandsche legerkampen? Binnenkort kunnen wij dat vragen aan de jongens en meisjes die 15 jaar lang de vrede in Bosnië hebben bewaard met als uitvalsbasis de plaats Banja Luka. Vandaag zal minister Kamp...eh...Middelkoop persoonlijk een einde maken aan de Nederlandsche bemoeienis...eh...inbreng in het vredesproces in de regio.

In de regio waar ik woon is men naarstig op zoek naar overblijfkrachten voor de basisschool. Aangezien ik vermoedelijk wel eventjes werkloos zal blijven vanmorgen gebeld met ex-collega Minouk om mijzelf op te geven voor de vervulling van een vacature. Leuk toch?

Ook leuk was het bezoekje aan vriend Pieter vanmorgen, voordat ik naar het werk ging. Was vanmiddag op tijd bij de opvang maar Fer wilde nog even niet mee. De jongelui waren net bezig schepen te maken van stukken karton. Nadat de bouwwerken te water waren gelaten konden de heren met een voldaan gevoel naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!