Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, februari 13, 2007

Dan

Dan

Gistermorgen gezellig koffie gedronken met buurvrouw Wynona voordat ik naar het werk ging. Over het algeheel genomen was het een prima werkdag en bij thuiskomst bleek dat de oppas voro mij en m'n zoon had gekookt.

Wie kookt er toch voor Geert Wilders vraag ik mij wel eens af? Of zou het geen probleem met de voeding zijn waarom hij er zo op gebrand is de geschiedenis in te gaan als navolger van Adolf Hitler. Ik zal mij nader verklaren: neem een willekeurig schrijven van Geert Wilders, vervang zijn naam door die van de meestbekende nazi en het woord "moslims" door "joden" en wat krijg je dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!