Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, februari 11, 2007

Briefpapier

Briefpapier

In gedachten heb ik een hummel van een jaar of vijf op pad gestuurd maar het is natuurlijk een stoer joch van 11 dat fietsend onderweg ging naar de verjaardag van vriend Samer vanmorgen. Van vrijdag op zaterdag logeerde hij bij vriend Cian. In ieder geval heeft iemand in ons gezin-van-twee een sociaal leven...;-)

Op het werk oefenden wij met regisseur Kieron een nieuwe show, ook wel "feature: "Ghosts". Het wordt heel gaaf. Bijzonderr knap wat special-effects man Willem-Jan en zijn team voor elkaar hebben gekregen. dinsdag is de pers-lancering. M'n zoon, als lid van het Junior Screamteam is daar ook voor uitgenodigd.

Eerdaags verwacht ik een uitnodiging van het GAK...eh...GSD, CWI of DWI of hoe het vanaf morgen ook heten mag om te praten over mijn tijdelijke werkloosheidsuitkering. Het zal vast wel komen omdat ik wat ouder wordt dat ik niet meer helemaal begrijp hoe de regels in elkaar zitten en waarom in hemelsnaam de betreffende diensten minimaal 1 maal per 5 jaar van naam moeten veranderen. Uiteraard moet er maandenlang voor veel geld gedebateerd worden over de achtergrondkleur van het nieuwe logo. Bij voorkeur in een of ander afgelegen kasteel/hotel waar ook Emile Ratelband voor een tonnetje of wat mag komen praten over het belang van kleuren op briefpapier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!