Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, januari 04, 2007

Hand

Hand

Om een of andere reden ben ik best wel moe. Nu hadden wij ook wel behoorlijk veel klanten zowel gisteren alsook vandaag maar ooit kon ik dat makkelijk handelen, naast het voeren van een huishouden, het opvoeden vna een kind, het onderhouden van sociale contacten en het politiek activisme. Nu ben ik al moe als ik op een avond twee telefoontjes heb gepleegd terwijl ik nog niet zo lang geleden vond dat ik een rustige avond had wanneer ik "maar" vier mensen aan de telefoon had gehad. Vrremd toch eigenlijk. Is het vervroegde voorjaarsmoeheid of is er meer aan de hand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!