Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, december 13, 2006

Goedenacht

Goedenacht

Komt er een motie van wantrouwen tegen Rita Verdonk die poogt de wil van een meerderheid van de Kamer naast zich neer te leggen? In dat geval zullen, aldus Mark Rutte, alle VVD-ministers opstappen. Weer zo'n loos dreigement. Of schuilt hierin een belofte?

Het Dagelijks Bestuur van deelraad Westerpark heeft beloofd volgende week met een antwoord te komen op de vraag hoe zij het kortingspercentage op leges heeft berekend dat woningbedrijven krijgen bij het aanvragen van meerdere splittingsvergunningen tegelijk. Dat kortingspercentage is ooit vastgesteld op 20 procent maar waarom is blijkbaar niet bekend. De gedachte erachter is dat woningbedrijven de ambtenaren veel tijd en geld besparen door de vergunningen in bulk aan te vragen maar ook op de vraag "Wat is dan eigenlijk die daadwerkelijke besparing en bestaat-ie eigenlijk wel?" moest het DB het antwoord nog even schuldig blijven. Wij wachten af.

Ferdinand wachtte de thuiskomst van zijn vader niet af en zodoende trof ik hem bij thuiskomst in bed aan. Luisterend naar zijn rustgevende ademhaling wens ik U een goedenacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!