Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, oktober 26, 2006

Passen

Passen


Even tussendoor:
Gaarne Uw reaktie: werkt voor U mijn vernieuwde reaktiepaneel? Kunt U smilies kiezen? Kunt U sowieso een reaktie plaatsen? Is een privé-bericht daadwerkelijk privé? Kan ik het privébericht lezen? Bevallen de voorgekauwde tekst en de kleurtjes? Etcetera. Bij Uw reaktie gaarne vermelden welke browser U gebruikt en welk platform. Alvast bedankt voor Uw input en voor diegenen die het niet lukt gebruik te maken van het reaktiepanel: gebruik svp de link naar m'n forum om toch een reaktie te plaatsen. Na de inventarisatie van uw reakties zal ik pogen eea aan te passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!