Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, augustus 21, 2006

Wereld

Wereld

Bijna was ik uit mijn rol gestapt om de Israëlische dames die ons vandaag kwamen bezoeken hoe de toestand momenteel in Haifa is maar kon mij toch nog beheersen. Inderdaad, ik heb nog steeds niets gehoord...:-(

Het was raar om opeens weer druk te zijn na een weekend van vrijwel volkomen rust. Niet dat m'n dochter en ik niets gedaan hebben, hoor! Wij hebben ondermeer spinaziebroodjes gemaakt en chocolaatjes. Verder bekeken wij een aflevering van Barbapapa op video. Na het uitzetten ervan zaten wij opeens weer halverwege exact dezelfde aflevering. Verbaasd keken wij elkaar aan omdat wij ervan overtuigd waren dat de video uit stond. Bleek dat de zender die dienst deed als videokanaal toevalligerwijs dezelfde aflevering vertoonde. Geestig, niet?

Minder geestig zijn de treinrampen in Spanje en Egypte. Om nog maar te zwijgen over de aanhoudende moordpartijen in grote delen van de wereld. Een wereld die inmiddels wordt beheerst door de mens met overgewicht waarvan er inmiddels meer zijn dan ondervoedden. Er is iets ernstig mis in deze wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!