Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, augustus 20, 2006

Pret

Pret

"Nee,aan deze kant van de TV." Eva vertelt dat zij iets niet op televisie heeft gezien
maar in het echt.


Eerst gisteren haar broer op de trein gezet om daarna m'n dochter op te halen
voor een weekend bij papa gevuld met rust. De afspraak die wij voor zaterdag
hadden
staan ging niet door en daardoor hadden wij opeens nog méér rust!

De rust vonden wij vooral in het huis van vrienden van ons die een weekendje weg zijn.
Onze taak bestaat er uit de katten en het konijn in leven te houden.
In ruil hebben wij
een huis tot onze beshikking met héél veel ruimte. En rust.


Rust is in grote delen van de wereld een ongekende luxe: in politiek Den Haag,
In Libanon, in Kabul, het Capitool, het hoofdkantoor van MI5 en zo nog wat plekken.

Mede daarom prijs ik mijzelve gelukkig met de rust die ik heb want voor je het weet
is het gebeurd en is het uit met de pret.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!