Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, augustus 29, 2006

Gesloten

Gesloten

Was vanmorgen zo vroeg de deur uit (7 uur) dat ik een nog wat slaperige Ferdinand achterliet met zijn ontbijt en de afstandsbediening. Bij thuiskomst zojuist ontdekte ik dat hij het gedroogde wasgoed van gisteren uit de trommel had gehaald en op bed had gelegd en vervolgens weer een wasje had gedraaid dat klaar bleek met draaien. Is't geen bijzonder joch voor een tien-jarige? Dankzij zijn meewerken en meedenken hoef ik strakjes alleen nog maar te strijken voordat ik kan gaan slapen na een lange werkdag.

De dag begon zo vroeg vanwege de opnames in The Amsterdam Dungeon van een aflevering van "Bassie en zijn vriendjes", een TV-serie vanaf november te zien bij lokale TV-zenders: Clown Bassie (inderdaad, die van Adriaan) gaat griezelen! Bas van Toor bleek een man waarmee ik aardig kon opschieten en bij wie ik in ieder geval in het begin toch wel even wat zenuwachtig was, hij zijnde een icoon van generaties.. Nu maar afwachten hoe de opnames geworden zijn en of de "making of"-foto's zijn gelukt...leuk voor m'n kinderen: papa op de foto met Bassie! Toch?

Omdat m'n zoon bij oma was kon ik met een paar collega's aan de naborrel in een lokale Ierse pub.

Had ook afgelopen weekend naar de Uitmarkt gekund en had daarvoor diverse uitnodigingen ontvangen. Had echter heel andere zaken aan m'n hoofd, zoals werken in de Minibar op Mysteryland (waarvan hier nog wat foto's én een verslag), een beetje uitzieken en mij wederom afvragen waarom het culturele seizoen ieder jaar weer wordt geopend maar nooit eens gesloten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!