Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, augustus 19, 2006

Begeleiden

Begeleiden

In de wereld van vandaag gebeurt er weer te veel om op te noemen en hoewel je je wel om alles druk kunt maken gaat het meeste van mijn aandacht naar m'n kinderen. Zo zijn m'n zoon en ik gisteren naar de voorstelling Alegria geweest, een schitterend optreden van de mensen van Cirque du Soleil. Wat mij betreft verdienden niet alleen de artiesten een staande ovatie maar ook de mensen van techniek, kostuums, licht en geluid. Een formidabele prestatie. Hoewel er ongetwijfeld mensen zijn die enkele uitgevoerde kunststukken technisch beter kunnen opvoeren kunnen zij zich nauwelijks meten met het ogenschijnlijk gemak, de souplesse en de "Schwung" van de artiesten van het Cirque du Soleil. Nu alleen nog m'n zoon terugbetalen die de kaartjes had voorgeschoten...

Omdat hij morgenvroeg al naar Vlieland vertrekt voor een weekje zou hij dit weekend zijn zusje moeten missen. Als goedmakertje zijn wij vandaag na het werk (Superfer was weer'ns mee met z'n vader. Tot groot plezier van ondermeer collega's Joke en Kristel!) bij haar langsgegaan voor een spelletje met Nijntje bij haar thuis waarna wij haar en d'r zusje mede naar bed mochten begeleiden.

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Krijn Torringa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!