Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, juni 18, 2006

Het voornaamste

Het voornaamste

"I love the smell of stale beer in the morning" was het eerste wat mij door het houten hoofd schoot toen ik vanmorgen de trap op liep om in te klokken op het werk. Het was duidelijk dat er een feestje had plaatsgevonden. Met name het feestje van manager Mike en zijn vriend Paul. Na een volle werkdag was het mij een eer en genoegen om hun vrienden als acteur lastig te vallen en te vermaken. Na afloop van de "plichtplegingen" kon ik mij ook overgeven aan de gangbare feestelijkheden zoals dansen, drinken, knuffelen en drinken. (Niet alleen gisteren maar ook vannacht en vandaag en vanavond lekker veel geknuffeld!)

Collega Georges bleef nuchter onder dit alles en zelfs de voor Mike geregelde verrassing bracht hem niet van zijn stuk en hij bracht mij veilig thuis met zijn automobiel. Zodoende lag ik nog netjes om 03.30 uur in m'n bedje teneinde een paar uurtjes te slapen voor aanvang van de nieuwe werkdag van vandaag. Na afloop een etentje bij Bas & Elsa thuis waarbij ook vrienden Vincent & Jessica aanwezig waren. Het eten was bijzonder smakelijk en het gezelschap zeer prettig. Daarna m'n zoon opgehaald bij oma en haar uitgebreid bedankt voor de goede zorgen.

Goede zorgen ontving Ferdinand ook gisteren op het werk waar ondermeer collega Kristel zich over hem ontfermde. Met haar samen regelde hij in de lunchpauze een vaderdag-cadeau voor mij. Het werden maar liefst twee kadootjes die met liefde waren uitgezocht. Collega Wieteke was speciaal naar The Amsterdam Dungeon gekomen om m'n zoon naar huis te begeleiden omdat ik zelf vanwege de feestvoorbereidingen die taak niet op mij kon nemen. Waanzinnig lief! Helaas kon hij mij vanmorgen alleen maar telefonisch begeleiden bij het uitpakken van de cadeaus.

De politie in Luik kan wel inpakken als de moeder van de vermiste stiefzusjes Stacy en Nathalie er meer van blijkt te weten. Nu is weer naar voren gekomen dat zij kort voor de verdwijning een vreemd tekstbericht op haar mobiel ontving. De nieuwsgierigheid wordt gewekt maar niet bevredigd. Als de meiden maar in orde zijn, dat is wat mij betreft het voornaamste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!