Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, april 13, 2006

Verkeerd Verbonden

Verkeerd Verbonden

M'n zoon was op tijd op school voor het Paasontbijt. Bij de supermarkt even staan kletsen met de filiaalmanager
en de hoofdcaissière. Op het werk een mandarijn gekregen van collega Lizelotte. De taxi werd voor m'n neus weggekaapt door een toerist. De behandelend arts sprak met m'n moeder en mij. Ze mag morgen naar huis. M'n moeder, niet de arts. Zij moet nog wel revalideren. Wij zijn met de schrik vrijgekomen.

Bij een winkel draaide men "Pass the Dutchie" van Musical Youth. Bij een andere "So Long" van Fisher Z. Vervlogen tijden herleven. Uit dezelfde tijd, ongeveer, dateert The Rocky Horror Picture Show. Vrijdag 21 April vanaf 20.00uur speel ik voorlopig voor het laatst mee. Op hoge hakken en in corset. In Filmmuseum Cinerama. In het kader van het Amsterdams Festival van de Fantastische Film (AFFF). Komt Allen!

Een verpleegster belde mij. Van het ziekenhuis waar mijn moeder ligt. Maar dan van een andere afdeling. Of ik een baby wilde komen troosten? Natuurlijk! Maar maakte het niet uit dat ik de vader niet ben? Oeps! Verkeerd verbonden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!