Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, maart 27, 2006

Slapengaan

Slapengaan

Taïda Pasic moet zich aan de regels houden en Gerrit Zalm hoeft dat niet. In Irak vinden nog steeds veel geweldadigheden plaats en Wouter Bos vindt dat Nederland corrupte landen niet moet steunen. Intussen genieten de mensen achter Geenstijl.nl van de media-aandacht rond het virtuele fikie stoken dat zij zo graag doen. Zij brengen "misstanden" aan het licht om die vervolgens tot gigantische proporties op te blazen daarmee veel bezoek naar de site genererend en dat alles vanuit een puur commercieel oogpunt. Je moet er maar van houden. Het zijn allemaal zaken waar ik erg moe van wordt.

Vandaag was ik ook errug moe van het werk. Zonder maar even in te houden om bijvoorbeeld m'n jas uit te trekken direkt met m'n zoon doorgegaan naar zijn karateles. Zojuist met hem geellig 2 voor 12 zitten kijken. In de wachtruimte voor de ouders in de karate-dojo vanavond een begin gemaakt met het doornemen van de begroting voor het komend jaar van mijn stadsdeel. Uistekend leesvoer voor het slapengaan...

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Stanislaw Lem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!