Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, februari 10, 2006

Euvel

Euvel

Terwijl de wereld brandt om een paar cartoons en andere stupide redenen zaten m'n zoon en ik eergisteren te gourmetten. Zo'n lekker maaltje hadden wij wel verdiend nadat wij bij het GWK waren geweest om Tsjechische kronen te kopen. Heerlijk, zo'n dagje waarop vrijwel alles vlekkeloos verloopt. Vlak voor bedtijd nog even gaan kletsen met en bij buren Hetty en Vincent en ondertussen was, getuige een briefjee, buurvrouw Natasha langsgeweest om een muffin te brengen. Buurvrouw Johanna belde nog op om te vertellen dat zij eerder die dag helaas niet kon langskomen voor haar bezoekrecht...

Ferdinand heeft zich tegenwoordig ten doel gesteld om elke morgen even de vloer te vegen met een Swiffer-achtig apparaat. Het zeil in de keuken en woonkamer blinkt dan ook als nooit te voren. Fijn dat hij het doet want gezien mijn spierpijn na de training van gisteravond hoefde ik het niet te proberen!

Vandaag mag mijn zoon aan de bak voor een boekbespreking en mag hij zijn medewerking verlenen aan een school-toneelstukje over de Romeinse tijd. Vanwege een pyjama-feestje bij vriend Samer morgen haalde hij vandaag zijn slaapzak van zolder en stopte hij een tandenborstel in zijn tas. Met blij gemoed toog hij naar school. Wellicht ook door het vooruitzich van een potje voetbal in het speelkwartier. Eén van de beste voetballers uit de klas gaf hem laatst een compliment waardoor niet alleen zijn ego maar ook zijn aanzien binnen de groep zichtbaar groeide. Fijn, toch?

Minder fijn is het dat ik voor internet nog immer niet thuis terechtkan. De onderweg zijnde nieuwe modem zal vast wel afrekenen met dit euvel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!