Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, november 03, 2005

Moe

Moe

Dit werk vreet toch meer energie dan ik vantevoren had verwacht. Bovendien kwam ik zo laat thuis dat het geen zin had om nog naar de pencak-training te gaan. Ferdinand heeft lekker gegeten bij buurman Dudo en voor mij was er ook nog een restantje dat ik alleen maar hoefde op te warmen. Makkelijk, hoor!

Doet U trouwens ook mee aan de aktie "kaart voor kind" van de Cliniclowns? Een bijzonder goed initiatief mag ik wel zeggen. (Met dank aan buurvrouw Debbie)

Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Kees Houtman.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!