Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, april 06, 2005

Herfst



Na een weekje lente had Moedertje Natuur had wel weer gezien en besloot dat het tijd was om de herfst in te zetten...


Velen in mijn omgeving zijn op zoek naar (nieuw) werk. Het ligt dus niet aan mij! De Amerikanen testen gewoon een "iedereen wil opeens ander werk waardoor de economie op z'n gat gaat"-virus! Ik wist het wel! Soms is het best fijn om paranoïde te zijn...uiteindelijk heb je altijd gelijk en zo niet dan gooi je het op je afwijking..;-)



Lekker hoor, de woensdag vrij te hebben. Zo is er vanmorgen weer een flinke stapel foto's verwerkt met hulp van m'n moeder en gingen wij gezamenlijk Ferdinand vroeg van school halen. Een aktie die niet nodig bleek te zijn want er was reeds een afspraak geregeld met zijn vriend Samer en diens broertje Rami. M'n zoon kon met hun mama mee en zelfs bij hen blijven eten. Fraai is dat: voed je je kind op tot zelfstandigheid...werkt het ook nog!
In ieder geval was de tijd niet geheel verloren want in ieder geval kon even worden bijgekletst met schoolmoeder Aoife en kon er een bezoekje af aan de na bij school gelegen kleermaker die intussen de gemene scheur in mijn hangmat had weggemoffeld. Niet dat ik een uurtje in de zon kon liggen genieten van een goed boek. Zie daarvoor de eerste zin van dit logje van vandaag....Nu maar het vermoeide lijf rust gunnen nadat het een dik uur in touw is geweest om Ferdinand op te halen.





Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Prins Rainier van Monaco.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!