Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, januari 28, 2005

Baan




Voelde mij eventjes Uma Thurman in haar vechtpartij tegen de Crazy 88 toen ik gisteravond kunstjes mocht uithalen met een heus (houten) samoerai oefenzwaard. Lachen!

Waar zo'n avondje sporten al niet goed voor is: werd vanochtend vrij helder wakker en heb op het einde van een prettige werkdag samen met m'n kind lekker lasagna gegeten. Heb mijzelf aan een rigoreus schema gezet om elke dag iets gedaan te hebben. Zo is het doel vanavond om alle benodigde telefoonnummers uit de agenda van 2004 over te zetten in die van 2005. Bovendien wil ik drie telefoontjes gepleegd hebben. Met dit schema hoop ik mijn achterstand in klussen in huis rond medio 2007 te hebben ingelopen. Op de lijst staat nog: 20 Kilo foto's sorteren en inplakken; 15 kilo papiermassa (administratief) verwerken; Plank kopen en ophangen ten gunste van m'n encyclopedie (aangeschaft zo'n anderhalf jaar voor de algemene intrede van internet!); verzameling stripboeken sorteren en completeren; zolder opruimen en vervolgens opknappen; studie SPW-3 afmaken; de voogdij over m'n zoon goed geregeld krijgen; de voogdij over m'n dochter(s) goed geregeld krijgen; een redelijk betaalde bijbaan vinden; verzamel-cd's maken van m'n mp3-collectie op de PC; m'n homepage afmaken, in eerste instantie de foto-pagina's; vier kilo aan geschreven aantekeningen verwerken; de opzet van m'n boek eindelijk afronden...en een hele hoop dingen staan er vast nog niet op maar dat komt vanzelf wel.


Inmiddels lijkt één der doelen in m'n leven bereikt: de baas wist mij te vertellen dat hij mij namens de stichting per 1 februari aanstaande een vaste aanstelling mag aanbieden. Tsjonge! Een vaste baan! Wie droomt daar nu niet van1?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!