Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, oktober 19, 2004

Snel



Googlewhack:

zanger van morning has broken




Tsjonge! Stuur je de ene dag een mailtje aan Boris Dittrich, krijg je de volgende dag reeds antwoord.
Van Boris Dittrich. Dus zo kan het ook. Mijn complimenten. Aan Boris Dittrich. Al heeft hij niet al mijn vragen beantwoord. Die Boris Dittrich, toch!



Kent U het verhaal van Kelly Honings? Als meisje van 2 (zij is nu 6) werd zij getroffen door een hersenvliesontsteking die haar zwaar gehandicapt liet. Er is een therapie die hoop biedt op verbetering van haar situatie maar daarvoor moet zij naar Amerika. U kunt helpen haar droom en die van haar ouders waar te maken door Kelly met dolfijnen te laten zwemmen. Er komt dus geen geld op rekening van een anonieme stichting maar het geld gaat naar iemand met een gezicht. Kelly Honings





Pinksoup plaatste een logje in het kader van het
Loggen op bestelling. Zo plaatste zij op mijn verzoek een stukje met de titel "Wat is geluk?"



Voor iedereen is dat wat anders, blijkt vaak.
De een ziet het in de glimlach van een kind en de ander in een hoog
banksaldo. Zo mocht ik deze reaktie ontvangen in mijn reaktie-paneel:

Anoniempje () @ 10/18/2004 18:37:
Oke, hou op met zeuren, zoek een normale baan voor 40 uur per week zoals alle normale mensen hebben, en koop cq. huur een 3 kamerwoning, wel zo fijn .en vraag D. ten huwelijk...tadadada..geen woon-. inkomens of liefdesproblemen meer

Ondanks dat ik niet graag reageer op mensen die anoniem wensen te blijven maakte ik een uitzondering (dat doe ik overigens wel vaker!):



Terrebel (http://terrebel.blogspot.com) @ 10/18/2004 18:49:
En levenslang ongelukkig zijn en uitsluitend vreugde kunnen putten
uit het afzeiken van anderen?
Neen, dankjewel. Dat laat ik aan mensen als Anoniempje.

(Fijn is dat, lekker anoniem je gal spuwen. Nietwaar?)



Inmiddels zijn Anoniempje en ik weer vriendjes hoor.
Soms is het namelijk gewoon fijn om te zeggen wat je op je lever hebt.
Allebei weten wij dat.


Wat ik ook weet is dat het vandaag een bijzonder geslaagde dag op het werk was:
Blije kinderen, blije collega en blije ouders. Allen genoten met volle teugen van (de voorbereiding en de napret rond) het Open Podium. De kinders vertoonden hun kunsten op het gebied van acrobatiek, toneelspel, skaten en breakdance.

Kwart voor zeven thuis, koken, wasje vouwen, formulieren invullen en eten om vervolgens iets te laat in te schakelen voor Sliders, ons gezamenlijk rustpunt van de dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!