Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, augustus 05, 2004

Het Net



Een aardige zoekopdracht weer en voor sommigen een bijzondere vraag:

hoe verwend men een vrouw op sexueel gebied





Wie wordt er lid van De Bovenman? De Bovenman, wat is dat dan?

Welnu, dat is een club bij het net die indertijd is opgericht door ondergetekende om de medewerkers aan de gelijknamige korte film op elkaars spoor te houden. Door veel ellende bij Het Net hebben indertijd vrijwel alle leden hun account laten verlopen en dreigt de club te sterven. Inmiddels is't een algemene club voor filmliefhebbers geworden.
Deelname is gratis. Als zodanig. Dus.


Net als het bezoeken van weblogs gratis is. Wederom blijkt dat ongeveer een derde van alle bezoekers van dit weblog via het werk hier langskomt.
Aangezien voor velen de vakantie-periode is aangebroken heeft dat kennelijk z'n weerslag op het tellertje.




Ferdinand was al ras in dromenland en met de avond nog voor mij heb ik
buurman Dudo geassisteerd bij het Leon op weg helpen naar de wereld van
bewustzijn. Daarna nog even met buurman Saron en zijn vriendin
buurvrouw Ilse staan kletsen. Half elf lag ik in m'n bedje. Niet slecht
voor zo'n mooie zomeravond, al zeg ik't zelf.



Vanmorgen een wandeling ondernomen. Helemaal naar de Praxis voor een
paar spulletjes maar voor het belangrijkste slaagden wij niet: een
ladenkastje. Komt wel. Bij thuiskomst vrijwel meteen door naar Sharon
om te genieten van het gezelschap en het mooie weer. Ferdinand speelde
leuk met de aanwezige kinderen en honden terwijl ik bijkletste met de
vrouw des huizes en haar blij maakte met een stapeltje stripboekjes.
Onderweg erheen en naar huis de omzet van verscheidene ijsventers
ietwat laten stijgen en zo eindigde de dag welbesteed. Al wees de
Ferman mij op de kortere rij bij een andere kassa in de supermarkt en was
dat een andere rij dan
waar ik had willen staan. Het zij zo. Wacht maar tot hij een weekje bij
oma zit...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!