Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, augustus 24, 2004

Beïnvloeden



Googlwhack:

jappenkamp blikken doosje




Wilde haar eigenlijk nog wat vragen maar durfde het niet.
Glimlachend vragend keek zij mij aan en ik begon..."Eh...eh...ik...eh...fijne dag nog!"



Tante Jackie uit Amerika stuurde mij deze link:
http://www.betavote.com
in het kader van het feit dat de aankomende Amerikaanse presidentsverkiezing de hele wereld zal beïnvloeden.
Stel dat elke wereldburger mocht stemmen!?

Zou dan bijvoorbeeld worden voorkomen dat Saakasjvili aan de macht was gekomen mede dankzij zijn Nederlandse echtgenote en een oorlog tussen Georgië en Rusland worden afgeblazen? Ben bang van niet maar het idee is aardig.


Gisteravond lekker geslapen na een kopje thee met buurvrouw Angélique en een uitgebreide douche.
Vandaag zijn wij maar niet gaan buitenspelen met de kinderen. Zoveel reserve-kleding hebben we niet in de kast...

Op het einde van de dag m'n zoon opgehaald bij z'n beste vriend: Maurits. Die zit vanaf dit seizoen op een andere school en de Ferman wanhoopte al hem ooit nog te zien. Niet getreurd: de heren hebben elkaars telefoonnummer
en een bezoekje is slegs één tram hier vandaan. Thuisgekomen even bij buurvrouw Miriam langs om Eva en Dayna hun uit Parijs meegebrachte souvenirs te overhandigen: een T-shirt én de eigen naam in het Chinees op een mooi stukje karton. Vooral Eva was blij met haar nieuwe kledingstuk en Dayna leek te vermoeid om te beseffen wat er eigenlijk precies gebeurde. Een broodje ei diende vandaag als avondeten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!