Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, juli 18, 2004

Werken





Googlewhack!


wat kun je doen met scouby dou touwtjes





Hebben jullie eigenlijk al Maalstroom en Darker Side of Me gelezen?
Doen, hoor!
Is boel koel, om met een wereldberoemde logster die Merel heet te spreken.




Vandaag was weer'ns zo'n heerlijk ellendeloos dagje waarop verscheidene buurvrouwen figureerden, m'n moeder op visite kwam en de lokale braderie werd bezocht. Ook werden er weer vorderingen gemaakt met de herinrichting der woning en was er zelfs tijd om lol te trappen. Mag ook wel eens...En nu kan het nog!


Binnenkort zal het namelijk afgelopen zijn met de vrije tijd als van werknemers verwacht wordt dat zij "vrijwillig" 4 uren per week meer gaan werken voor hetzelfde loon. Het woord vrijwillig staat tussen aanhalingstekens omdat ik vermoed wat er gebeurt met de contracten van diegenen die hun medewerking aan dit nieuwste masterplan van onze regering niet verlenen: een bezoekje aan het arbeidsbureau ligt dan in de nabije toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!