Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, juli 28, 2004

Scoubidou


Volgens recente berichten zouden Scoubidou-touwtjes gevaarlijk kunnen zijn. Met name de erin verwerkte zogheten "weekmakers" kunnen de gezondheid van uw en mijn kroost schaden. Dus niet op sabbelen en handen wassen voor er na het knopen. U bent gewaarschuwd...


De verloren zoon is terug! Na het werk ging ik pannekoeken (nog steeds zonder de tussen-n die ik weiger in dit woord toe te passen) bakken bij wijze van avondeten in de ouderlijke woning van Samer, Rami en hun moeder Anneke. Ondermeer belegd met kaas en spinazie hebben wij gesmikkeld van deze Oud-Hollandsche lekkernij
vooraleer op huis aan te gaan. Maar niet voordat Fer Eva had gebeld die hem zo ontzettend miste en de andere drie bewoners van het trekkershuisje in Schoorl uitgebreid had bedankt voor zijn fijne korte vakantie. Kilometers heeft hij gefietst. Wel zo'n twintig per dag! En dat terwijl hij daarvoor zelden verder had gefietst dan tot aan de bakker op de hoek en terug...


Trots en vermoeid ligt hij na een uitgebreide anti-zand douche gewikkeld in bed in onze nieuwste prijs: een Spiderman 2-badhanddoek. Nu is het mijn beurt om te douchen en de vermoeidheden van vannacht en het vervolg daarop, zijnde het spelen van Triviant, het eten van shoarma (buitengewoon fideel geoffreert door Peter J), het uiteindelijk eerst om vijf uur in den ochtend gaan slapen en het bezoeken van de Vondelpark-voorstelling "De Tinkerbells" met de kinderen van het werk van mij af te spoelen. Ik bid U een goedenacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!