Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juni 24, 2004

Vermoeiend


En het houdt maar niet op:


Eventjes een bezwaarschrift indienen bij de belastingdienst; even
de afspraak met de monhygiëgeniste verzetten; kopieën maken van

betreffende rekeningafschriften zodat ik het voorgeschoten studiegeld

terugkrijg; informeren waar en hoe laat ik mij morgen en dinsdag moet

melden voor EHBO-cursus; Even een invalkracht regelen voor morgen en

dinsdag; even de slaapkamer in orde maken voor de komst van Eva dit

weekend; even een uitstapje organiseren met de kids voor dit weekend;
even de KPN bellen over de laatste factuur; even...




Inmiddels zult U begrepen hebben dat ik er knap moe van begin te

worden.


Gelukkig heb ik mensen om mij heen als buurvrouw Angélique die mij tijd

en een plek om te rusten aanbieden waar ik vanavond dankbaar gebruik

van maakte nadat ik den gehele dag met koppijn had rondgelopen.

Inmiddels weet ik nog steeds niet hoe laat of waar ik mij morgen voor de cursus moet melden of wie er voor mij gaat invallen. Veel

meer dan een paar voicemails inspreken kun je heden ten dage niet doen.
Ligt't aan mij of zaten mensen vroeger gewoon op hun werkplek en waren

service-verleners erop gericht om service te verlenen?
Rapalje is het! Schorriemorrie! Tuig van de richel! Schuim der Aarde! Zo, dat is er uit.



Ferdinand had weer lekker gespeeld in het Sarphatipark met vriend

Maurits vanwaar ik hem ietwat verlaat ophaalde omdat een oudergesprek

was uitgelopen. Bij het ophalen van m'n groep kinderen vergaapte

een aantal moeders zich aan mijn nieuwe ultra-flitsende zonnebril die

ik laatst op het begin van het Amsterdam Roots festival had

buitgemaakt.
Ook drong zich de vraag aan mij op waarom de zogeheten Scooby

Doo-touwtjes zijn vernoemd naar een tekenfilmfiguur...




Vandaag op het werk weer crackers en niet, zoals gisteren, taco's.
Op woensdag eten wij tegenwoordig uitgebreid met de kinderen op het

werk. De kinderen beslissen vaak zelf wat het wordt. Zo hebben wij voor

volgende week een vrijwilligster die graag haar eigen recept voor

kruidenboter op haar groepsgenoten wil uitproberen...

Morgenavond (vrijdag) kunt U trouwens VJ Zanne aan het werk zien in Tivoli, Utrecht. Dat U't even weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!