Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, mei 21, 2004

Problemen en hun oplossing



naaktfoto katje playboy 2004

Sommige mensen hebben leuke afwijkingen...
Neem bijvoorbeeld de zoekterm die vraagtekens zal oproepen
bij een zekere collega-weblogger:
naakt foto ex erwin



Tante Mary kwam gistermorgen op ziekenbezoek en nam Fer mee voor een wandelingetje. Daarna heerlijk in de tuin gespeeld met buurvrouw Miriam, haar vriend Peter en Eva en Dayna. Doornat renden de betrokkenen achter elkaar aan elkaar afwisselend in het uitroepen van "Ik wil een grotere supersoaker!" tot "Fejinant nat makuh!" Buurvrouw Johanna kwam nog even kijken waar al dat lachen toch vandaan kwam. Pret hebben is leuk!
Diverse mensen hebben nog gebeld om mij een hart onder de riem te steken, waaronder Zanne, Daniëlle en m'n moeder.In de loop van de dag kwam buurvrouw Angélique mij verblijden met het zetten van een kopje koffie en haar gezelschap. Verder nog even staan kletsen met buren Ilse en Saron. Vanmorgen kwam m´n moeder om samen met mij Ferdinand naar de opvang te brengen en mij te ondersteunen bij het doen van wat boodschapjes. Kon haar trakteren op een ontbijtje bij Gary´s Muffins en mezelf op een zak chips...

Zit er nu wel aardig doorheen dus pas na een verkwikkend dutje
zal ik m´n nieuwe planken gaan ophangen. Of althans, daar een begin mee maken want ik moet nog even bedenken hoe ik op m´n knieën op bed ga zitten om gaten te boren. Met slegs één werkende knie kan dat een probleempje opleveren maar zei iemand niet ooit "er bestaan geen problemen, slegs oplossingen"?


Zo heeft de Israëlische Authoriteit ook een aardige oplossing bedacht om het Palestijnen-vraagstuk te "entlösen": je brengt er een flink aantal om zeep en de rest laat je vertoeven in afgesloten kampementen. Was zoiets ongeveer zestig jaar geleden niet ook al'ns gepoogd? In ieder geval heeft men Amerika nu belooft voortaan wat minder openlijk te werk te gaan dan de laatste tijd in Rafah. En zoals wij allen weten houden oorlogvoerende naties zich altijd keurig aan hun beloftes...:-(

Dit stukje wil ik nog even afsluiten met wat ik als goed nieuws beschouw. Mijn mooie geboortestad is een stukje veiliger geworden nu de man bekend als "de rastaverkrachter" is opgepakt. Hij is verantwoordelijk voor ten minste twee verkrachtingen en diverse pogingen daartoe. Opsluiten die gast én z'n haar afknippen!



Het overzichtje van niet-geplande ontmoetingen van deze week valt wat magertjes uit, vrees ik. Door omstandigheden zullen we maar zeggen. Het is nu een week geleden en nog steeds niet echt heel errug leuk om slegs met moeite te kunnen lopen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!