Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, april 10, 2004

Goede Vrijdag



Moet ik mij zorgen maken omdat deze bezoeker mijn engelstalige log heeft bezocht?

9. 9 April 15:47 United States Nuclear Regulatory Commission, United States



Via een Universele Login kunt U hier lezen wat de plannen zijn als de olievoorraad in de wereld plotseling zou slinken. Voorlopig is daar echter geen kans op want op onnatuurlijk snelle wijze is de olieproduktie in Irak de afgelopen maand gestegen met maar liefst 23 procent. Terwijl vele waterleidingen nog gebreken vertonen draait de geldmaak-machine als eh...geolied. Hoe kan dat?

Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat eerdaags het waddengebied wordt opgeofferd ten behoeve van de Nederlandse produktie van het zwarte goud?


Ik vroeg de (overigens bijzonder charmante) motorrijdster of zij aan mijn zoon wilde uitleggen waarom zij op de stoep reed. Dankzij haar antwoord weet ik nu dat je met den motorfiets stapvoets op de stoep mag rijden als je gaat parkeren. Wij wenschten elkander een prettige dag en vervolgden ieder onz' weg.


Met hulp en inzet van collega's Claar en later ook Minouk weer aardig wat werk verzet (in de meest letterlijke zin). Was vermoeid maar opgetogen en voldaan bij thuiskomst.
Opgetogen omdat ons vertrek nadert: strakjes fahren wir ab nach Lochem.
Dat ligt in de buurt van Zutphen. Schijnt. Volgens BiteMe. Op het "te doen"-lijstje stond ondermeer een "Dag, tot ziens"-telefoontje aan Eva maar buurvrouw Miriam maakte dat overbodig door langs te komen.


Overzicht van de week qua in het oog lopende toevallige ontmoetingen:

Renee (een buurvrouw); Marina (een schoolmoeder); Nadia (een vriendin van Fer); Bep (Koffiedame bij een vereniging waaraan ik verbonden ben).



Zij die een paar daagjes niet op het internet te vinden zullen zijn wenschen U alvast een zalig Pasen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!