Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, maart 07, 2004

Missen




Okee, zeg't maar: wie van ons trainingsgroepje zocht het internet af op Empat Banding Budi? Geef't maar toe, hoor...




Da's toch ook fraai! Loop ik mij keurig met m'n eigen zaken te bemoeien
komt er zo'n ventje van nog geen drie turvan hoog naar mij toe gewaggeld en zegt "Hé! Waar is Ferdinand!?" Nou, lekker dan...




Heb gisteren Wolkewietje's nieuwe reken-apparaat mogen bewonderen.
Inderdaad een wonder van vernuft. Was een tof bezoekske enzo.
Wat betreft het discobowlen van gisteravond heb ik eigenlijk maar één dingetje te melden: het bier was beter dan ik. Een en ander geschiedde in het kader van een samenkomst van diegenen die waren betrokken bij het Licht-en-Lucht zomerkamp van afgelopen zomer. Leuk om een paar bekende gezichten weer te zien. Zoals die van materiaalman Theo, Stephan en Quinta.
Al miste ik wel een paar mensen die ik ook had gehoopt te gaan zien.
Insallah...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!