Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, februari 15, 2004

Weekeinde





Ondanks dat het smullen was van het gezelschap en de tapas bij Janinel moest
ik het feestje vroegtijdig verlaten. Het toeval wilde dat Stefan (onze Frank'n Furter) net uit de bus stapte op het moment dat ik bij de halte was. Onderweg naar huis nog even staan praten met buurvrouw Janine en Leon.
Mooi op tijd thuis om Superfer en zijn oma een fijne nachtrust toe te wenschen en hem uit te horen over het verjaarspartijtje waar hij eerder op de dag was. Wilde net weer de deur uit gaan toen buurvrouw Angélique langskwam om mij te bedanken en haar band te plakken(...)




Al was het Black Xion feest wellicht niet helemaal wat ik ervan verwacht had, ik heb mij kostelijk geamuseerd. Wat wil je dan ook met een buurvrouw in de organisatie? Fijn om Marcel en Agnes weer bezig te zien als Dr. Mad's Freakshow en het was mij een eer en genoegen deel te mogen uitmaken van de act met de sprekende naam "Dr. Xavier von Zero" van Crudelia. Verders zo nog wat bekenden gezien waaronder Vincent en Jessica, Lucia en Da5id.




In plaats van de verwachte acht uur des morgens klom ik reedsch om zes uur lokale tijd in m'n bedje en kon ik nog een paar uurtjes slaap vatten voordat het tijd is voor de eerste show-repetitie van het jaar. Voor de bestuursvergadering van vanmorgen verleende men mij gelukkig vrijstelling.
Vanavond reizen wij af naar Amersfoort alwaar wij gezamenlijk Pulp, een toneelvoorstelling gebaseerd op "Pulp Fiction" zullen gaan zien. Bas (onze Rocky) schijnt daarin een niet onbelangrijke rol te spelen. Ik ben benieuwd!


Aan de andere kant ben ik nauwelijks benieuwd naar waar de volgende doden gaan vallen in groepsverband. Dat wordt ófwel in Moskou (Metro, zwembad) danwel in Irak (politiepost, grensovergang).




Terwijl miljoenen mensen in angst leven draait mijn eenvoudige leventje rustig door. Zo is vandaag Dayna, het zusje van Eva, jarig en krijgen een paar ideeën in mijn hoofd vaste vorm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!