Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, januari 18, 2004

Voeren





verkeersbord overstekende eenden




Terwijl het te voeren beleid van de SP-Amsterdam gisteren werd bepaald draaide de wereld door. In zoverre dat er aanslagen werden beraamd en gepleegd. Aanslagen op levens, economiën, portefeuilles, privacy-regelementen
en gedachtegoeden. Wanneer houdt dat allemaal eens op?
Ik vermoed dat de ellende pas zal eindigen met de afloop van WO III.
Laat maar komen...




De ALV (Algemene LedenVergadering, Red.) kan geslaagd worden genoemd. Samen met Heer Wolkewietje luisterde ik naar de diverse voordrachten, dronk een pauze-pilsje en stemde op de kandidaten van mijn keuze. Al die tijd vermaakte Superfer zich met zijn Lego Bionicle en een goed boek. Klasse!



De dag was begonen met een bezoekje van m'n moeder. Altijd gezellig. Vervolgens met m'n zoon wat noodzakelijke aanschaffen gedaan en ook wat minder noodzakelijke. Zoals kaarsen en wierook bij een New Age winkel die wordt gerund door een dame van Poolse komaf. De kans op het zeggen van "Gelukkig Nieuwjaar" in het Pools laat ik niet zomaar schieten. Zij leerde mij nog een andere term maar die heb ik niet kunnen onthouden...;-)




Na de bijeenkomst zijn we met z'n drietjes een hapje gaan eten om bij thuiskomst een matras aan te treffen dat midden in de woonkamer was gepositioneerd. Onderweg nog even met Liz en Igor staan babbelen.




Goede vriend Wolkewietje is blijven pitten en vanmorgen werd ik wakker van de deurbel: buurvrouw Johanna kwam kijken hoe ver Fer gevorderd is in zijn nieuwe Playstation-spel.




Sinds kort heb ik kontakt met een achterneef van me. Hij vertelde mij gisteren enige leuke anecdotes. Zo schijnt het dat ons familiewapen in de troonzaal hangt van het kasteel van Karel de Grote in Aken en dat de familie een eigen kasteel heeft in Trier. Bovendien heeft een oom ene meneer Adolf H. te M. een geintje geflikt in 1932...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!