Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, januari 26, 2004

Iconen





Jessica en Max kwamen begin van de zaterdag-avond even langs. Jessica ging weer en Max bleef zodat gisteren ook Eva en Dayna hem konden knuffelen nadat wij terugkwamen van een gemeenschappelijk bezoekje aan de plaatselijke rommelmarkt. Behalve door ons (Buurvrouw Miriam met de eerdergenoemde
jongedames en mijn zoon met z'n vader) werd die op hetzelfde moment ook bezocht door buurvrouw Petra en twee vrienden van Ferdinand.
Eerder op de dag werden wij bezocht door buurvrouw Johanna en later op de dag kwamen Liz en Igor het eerste deel van Lord of the Rings op video kijken.
De film was nog niet afgelopen toen buurvrouw Angélique even bij ons kwam uitpuffen door met Fer te stoeien. Het gezelschap werd gecompleteerd door Vincent, Bas en Jessica die eigenlijk een partijtje Lord of the Rings bordspel kwamen spelen maar aangezien het spraakwater reeds rijkelijk vloeide werd daar maar van af gezien...





Fanny Blankers-Koen, "de Vliegende Huisvrouw" is overleden. Hebben wij nog iconen over?




"Omdat ik me niet zo goed voelde kwam ik niet en omdat m'n beltegoed op was kon ik niet bellen." Hoe vaak is in Uw omgeving het mobieltje gebruikt om laksheid te verdoezelen? Sterker nog: hoeveel bezitters van een mobieltje kent U die zich niet bij tijd en wijle ergeren aan het apparaat? Het beltegoed is op; er is geen bereik; de batterij gaat errug gauw leeg; je hebt een abonnement waar je maar niet vanaf komt; je kunt je nummer niet behouden als je overstapt naar een andere provider; hij kan er niet tegen als je'm in de cornflakes laat vallen; hij is zo klein dat je'm de helft van de tijd niet kunt vinden; etcetera...
Het lijkt er op dat slegs de exploitant van dit communicatiemiddel er écht plezier van heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!