Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, december 22, 2003

Ben toch maar mooi op tijd in de zorgsector gaan werken. Daardoor ga ik in 2004 slegs 3 procent achteruit in koopkracht. Zou ik in de bijstand zitten dan zou dat 8 procent zijn. Ik blijf me afvragen welke dan toch die groep is die er acht procent op vooruit gaat aangezien Balkenende beweert dat de "maximaal 1 procent achteruit voor wie dan ook" als gemiddeld gezien moest worden.




Zit nu dit stukje in te tikken op het werk. Heb echter goede hoop dat ik het apparaat thuis eerdaags weer kan gebruiken. De oplossing? Een nieuwe harde schijf met de oude er naast; Windows 2000 installeren en oude bestanden eenvoudigweg overzetten. Met dank aan Bas die gisteren ook nog een vaillante poging waagde Daniëlle de basisregels van Magic: the Gathering bij te brengen.




Laatstgenoemde kon mij de groetjes overbrengen van Aukje van Ginniken. die zij eerder op de dag gesproken had. Wat een gein, niet?


Ook geinig was het om dit weekend samen met Ferdinand zelf kerstkaarten te maken. We zijn nog niet helemaal klaar dus een aantal mensen uit mijn kennissenkring zal een nieuwjaarskaart ontvangen...;-)




Gisteren nog gebabbeld met buurvrouw Janine, die wij tegenkwamen op weg naar de videotheek waar wij een band haalden om vanmiddag op de opvang te bekijken: Daddy Daycare. Ben benieuwd.




Zaterdag konden wij buurvrouw Angélique niet lang nadat wij dat voor haar gekocht hadden haar zomaar-kadootje overhandigen. Sprak overigens ook nog Teresa in de stromende regen. Wederom afgesproken dat wij binnenkort elkander zullen visiteren. Aangezien haar moeder bij mij om de hoek woont en zij zelf in Maastricht moet dat niet al te lastig zijn. Toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!