Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, november 12, 2003

Zomaar de 200 hits gehaald, gisteren. Onnodig U te vertellen dat het hier om een record handelt. (Waarom men vaak de toevoeging "nieuw" gebruikt is eigenlijk een beetje raar:
een "oud" record is toch geen record? Maar goed, ik dwaal af.) Weliswaar dankzij de naaktfoto's van Karin Bloemen en Aukje van Ginniken in respectievelijk de Weekend en de Playboy maar dan nog. Ik vind't wat hoor: meer dan 100 mensen die alleen al vandaag lezen dat gisteravond buurvrouw Angélique gezellig op de thee is geweest.
Al een hele tijd schijn ik het streepje op haar "e" de verkeerde kant op te zetten wist zij gisteren te melden. Fraai is dat. Het is dus Angélique en NIET Angèlique. Dat lijkt mij nu wel duidelijk.




Opmerkelijkste nieuwsfeiten zijn voor mij het gegeven dat blijkbaar iemand Jerry Springer interessant genoeg acht om een opera over deze meneer op de planken te brengen en het feit dat de knokploeg van de TCA op voorstaan van dictator...eh...directeur Grijpink snorders in elkaar slaat en bedreigt. Samen met maatjes van Gelderen en Janmaat heeft hij zijn eigen "rechtstaat" geschapen.
Dat wil zeggen: een eigen, zeer bekrompen, wereldje, waarin alleen en uitsluitend zijn invulling van het begrip "recht" heerscht. "Een ieder die op wat voor manier dan ook zorgt voor een daling van mijn inkomsten dient uit de weg te worden geruimd."
Onvoorstelbaar dat een man die twee jaar geleden nog werd opgepakt wegens oplichting van taxichauffeurs door diezelfde mensen wordt aanbeden als degene die hen van illegale rijders verlost. Andermaal blijkt dat mensen beschikken over een geheugen dat qua capaciteit nauwelijks onderdoet voor dat van de gemiddelde goudvis. (Niet voor dat van de mijne uiteraard. Dat spreekt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!