Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, november 03, 2003

Wat moeten mensen toch met die naaktfoto's van Karin Bloemen? Het levert dit blog wel een aantal extra hits op maar ik blijf me serieus afvragen wat er zo machtig interessant is aan een naakte Karin Bloemen. Haar horen zingen of zien spelen. Tot daar aan toe.
Maar haar naakt zien?




Gisteravond nog net kunnen zien hoe Raymond van Barneveld in de Winmau 2003 darts-finale verloor maar wat ik eigenlijk erger vind is dat ik het begin van het schaatsseizoen op TV gemist heb. Ook nog wat aardig wereldnieuws schijn ik gemist te hebben. Zo heeft Donald Rumsfeld gezegd dat het neerhalen van een helicopter in Irak met daarin 15 Amerikaanse soldaten moet worden gezien als iets dat nu eenmaal tijdens een oorlog kan gebeuren. Pardon, hoor, maar verklaarde zijn baas, George W Bush niet op 1 mei 2003 dat de oorlog tussen de VS en Irak officiëel ten einde is?




Te midden van alle drukte helemaal gemist dat er een nieuw record bezoekers is te melden:
Op 1 november jongstleden werd dit weblog 156 maal bezocht. Temeer uniek omdat het een weekend dag betref. Normaliter daalt het aantal bezoekers in het weekend tot (per dag) circa tweederde
van het aantal op een doordeweekse dag. En opeens hield Nedstat er mee op:
pagina's met een Nedstat-teller bleken niet te laden. Het euvel lijkt inmiddels verholpen maar voor hoe lang?




Omdat de nieuwe bisschop van New Hampshire, Gene Robinson homosexueel is...Nee, laat ik mij anders uitdrukken...omdat hij ervoor uitkomt homosexueel te zijn...dreigt er een scheuring binnen de Anglicaanse kerke. Enerzijds heb je het groepje dat dat stukje in de Bijbel over naastenliefde wel eens gelezen heeft en anderzijds zijn er bij wie de betreffende pagina's ooit zijn uitgescheurd.




Even opletten of men bij het NOS-journaal binnenkort een nieuw decor heeft of het management een nieuwe lease-bak. Men maakt de laatste tijd namelijk wel errug veel reclame voor Albert Heijn:"Albert Heijn trekt meer klanten door verlaagde prijzen"; "De aandelen AHOLD trekken aan door het gestegen vertrouwen van de consument."
Normaal gesproken toch niet echt berichten geschikt voor het acht-uur journaal...


Mij lijkt het interessanter om te weten of de uren van stroomuitval in Alphen aan de Rijn van gisteren verband houdt met de eerdere gevallen wereldwijd waarvan nog immer wordt ontkend dat het iets te maken kan hebben met terrorisme.




Intussen glijden de treinen (in tegenstelling tot vóór de privatisering) weer uit over herfstblaadjes. Vreems hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!