Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, november 10, 2003

Voor nu hou ik't even kort want buurvrouw Angèlique is zojuist gearriveerd voor een avondje gezamenlijk beeldbuis-staren en Ferdinand moet naar bed. In ieder geval vandaag ook nog even buurvrouwen Soraya en Petra gezien. Daarnaast ben ik op gesprek geweest bij een mogelijk toekomstige werkgever als aanvulling op mijn huidige werkuren en ben ik daarna even een biertje wezen drinken bij vriend Wolkewietje.
Ook is mij vandaag wederom duidelijk geworden dat het sparen van Airmiles gemiddeld gesproken kan worden bestempeld als puur onzinnig. Dat U't maar even weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!