Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, november 03, 2003

"Papa?"-"Ja, schat?"-"Bommenwerpers kunnen niet genezen."-"Dat is maar al te waar, schat."





Ferdinand heeft sinds vandaag z'n 7e graad kyu wado kai karate. In andere bewoordingen:
hij heeft z'n oranje band! Goed, he!?




Minder goed is het dat de meerderheid van de FNV-leden het najaarsakkoord steunt.
Wat de bonden hadden gedaan als de uitkomst anders was geweest is mij niet geheel duidelijk.
Een coup plegen?


Ook niet zo fraai zijn de overstromingen die Sumatra teisteren. Al ruim zestig mensen zouden zijn omgekomen. Nog altijd een stuk minder dan het aantal mensen dat dagelijks omkomt van de honger maar toch ernstig genoeg om even bij stil te staan.




Vanochtend lekker gewerkt voor de school boeken-club en mijzelve een viertal boekwerkjes toegeëigend. Dit omdat ik er tijdens de daadwerkelijke verkoopdag op woensdag aanstaande niet bij kan zijn. Het zijn: "Vallende Vrouw" van Karin Spaink; "Bloemen op Zolder" van Virginia Andrews; "Watership Down" van Richard Adams
en "Sleutel tot het Transfigurisme in zeventig vragen en antwoorden", auteur(s) onbekend.


Verders is Leon nog even langsgeweest voor een kletspraatje en ben ik begonnen met het weer op de rails zetten van m'n huishouden dat een beetje geleden heeft de afgelopen week.


O ja, m'n forum kent wat weinig berichten de laatste tijd. Heeft iemand enig idee hoe dat komt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!