Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, november 14, 2003

Ofwel was de training van gisteravond niet errug zwaar, danwel gaat mijn conditie goed vooruit. In ieder geval lekker wezen sparren en leuke afweer- en overname technieken geleerd.




Het was al bijna gewoonte geworden: als de wekker gaat zet Ferdinand meteen het muziekje uit dat wordt geproduceerd door de CD-speler die reageert op een ingebouwd instelbaar klokje. Sinds een paar dagen doet hij dat echter niet. Reden? In het muziekmeubel zit een cd die start met het nummer "Everlong" van "The Foo Fighters".
Als dat nummer is afgelopen vergewist hij zich ervan dat ik daadwerkelijk wakker ben en gaat aan de gang met zijn nieuwe computerspel:"De wereld in getallen";
Een spel dat nauw aansluit op het school-leersysteem met diezelfde naam. Intussen prepareer ik het ontbijt en zijn lunch en bereiden wij ons elk op eigen wijze voor op alweer een bijzondere dag.




Dit wordt er weer eentje: straks eea met Ankie samen regelen ten bate van de Rocky Horror Club Nederland, daarna gaan overleggen met Het Illuseum, betreffende mijn werkinvulling en vervolgens naar de opnames van een aflevering van "Dit Was Het Nieuws." Ferdinand wordt vanaf de opvang opgehaald door oma dus ook dat komt goed.




Wat ik voorlopig niet goed zie komen is de houding van instellingen als het Clara Wichmann instituut. Zij laten zich erop voorstaan dat zij verdedigers zijn van de gelijkheid van man en vrouw.
In het kader van die strijd dagen zij de SGP voor het gerecht vanwege de ondergeschikte positie die vrouwen innemen binnen die partij. Veel succes dames!
En als jullie dan toch bezig zijn, vertellen jullie dan ook even de dames van vrouwencafé Saarijn dat zij op grond van de grondwet en internationale verdragen mannen op hun grondgebied moeten tolereren? En o ja: laten jullie de rechters in Nederland weten dat mannen ook rechten hebben aangaande voogdijzaken en dat er geen wet is die het verbied vrouwen uit de ouderlijke macht te plaatsten? Alvast bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!