Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, november 06, 2003

Kwam onderweg naar school nog een weblogger tegen.

Met de andere leden van de boekenclub nog een korte evaluatie doorgesproken: er is ruim 1000 euro opgehaald!




Ondanks het feit dat ik gisteravond vijf telefoontjes heb gepleegd en twaalf mailtjes heb verstuurd heb ik nog steeds te maken met achterstallig onderhoud van m'n sociale contacten. 't Is vreselijk...


Net als het missen van de première van "The Matrix Revolutions". Ach, mijn tijd komt nog wel...


Zou Gary Leon Ridgway, alias "The Green River Killer" dat ook hebben gedacht toen hij op een dag besloot aan het moorden te gaan?
Met 48 moorden is hem de twijfelachtige eer te beurt gevallen bekend te staan als de meest succesvolle massa-moordenaar aller tijden. Ik denk dat men hier doelt op het geheel van bedenken, plannen en uitvoeren dat in handen is van één persoon.
Het opdracht geven tot (Milosovic, Bouterse) telt niet. Evenmin als het plannen (Stalin, Hitler, Bush), noch het uitvoeren (Westerling, ??? )


Gaat het echter om het bedènken van moorden dan kan ik ook mijn eigen naam wel tussen haakjes plaatsen...




Heerlijke ongeneerde pret met de kinderen gehad vanmiddag bij het spelen op een bij de opvang gelegen pleintje. Dat doet een Terrebel deugd!
Vanochtend is buurvrouw Johanna nog even langsgeweest en vanavond bij de snackbar kwam ik Ingrid, één der leidsters van Ferdinands NSO tegen. Ook zij had blijkbaar geen zin om te koken vandaag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!