Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, november 11, 2003

Dankzij m'n stukje van vanochtend weer een nieuw grappig clubje ontdekt.
Het noemt zichzelf "NieuwRechts". Eén van haar wapenfeiten is de oprichting van een "Meldpunt Discriminatie Nederlanders." Komisch.


Net zo komisch als het busje van Oudkerk. Dat vervoert mensen zonder baan naar de plantages van vriendjes van Rob. Zijn ze niet geschikt om daar te werken dan krijgen ze gewoon minder eten. Nèt niet voldoende. Dit omdat de Amsterdamse wethouder van asociale zaken het geven van zweepslagen mensonterend vindt. Aardig, niet?
Nou, meneer de wethoudert: persoonlijk zit ik liever op m'n knieën in de kelders van Wasteland dan dat ik de vrije buitenwereld moet bekijken door het raampje in één van uw busjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!