Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, september 10, 2003

Zoektermen die mij vandaag opvielen zijn:
"marije casting theater" en "floris roubos".

Gaat dit echt over mensen uit mijn wereld?
Leuk, hoor!






Dat was weer een reuze-gezellig dagje.
Buurvrouw J was keurig op tijd om samen met mij en Ferdinand te gaan winkelen.
Eerst even naar de bibliotheek om onze boeken en die van de buurvrouw
terug te bezorgen. De Ferman koos twee nieuwe boeken die buurvrouw Johanna
volgende week mag komen voorlezen en ik ging voor een tweetal filosofische werken:
een algemene en eentje over Zen-Boeddhisme. Vervolgens een paar winkels langs
om te eindigen bij onze lunchruimte: de Grote Gele M.
Thuisgekomen wachtte Fer's biologische moeder de thee niet af maar besloot
naar huis te gaan. Dat gaf mij een half uurtje tijd voor wat huishoudelijke
karweitjes zoals het schoonmaken van de toiletpot en dergelijke.
Daarna was het tijd om naar Thura en Noah te gaan alwaar wij werden
vergast op een heerlijke pannekoeken-maaltijd waarna de kids in Thura's
thuisbioscoop (de sofa en een laptop) werden geïnstalleerd om Shrek
te kijken terwijl ondergetekende een bijzonder prettige massage mocht ontvangen.
Combineer dat met een goed gesprek gelardeerd met ruim een halve liter
Rosé en mijn dag mag geslaagd worden genoemd...
Fijne dromen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!