Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, september 09, 2003

*snif* Niemand heeft nog spontaan opgemerkt dat er tegenwoordig zo'n fraai digitaal klokje
onder het laatste archief-regeltje staat en ik heb er nog wel zo m'n best op gedaan
om'm precies op dat formaat op die plek en kleurstelling te krijgen!
Bovendien heeft (in IE althans) m'n logo zo'n fraai paarse gloed gekregen.
Niet opgevallen? Lekker dan!


Nadat ik mij ervan verzekerd had dat buurvrouw A haar beschuitje
had gegeten, een paar slokken thee had genomen en veilig was opgenomen
in de armen van Morpheus kon ikzelve het moede hoofd te ruste leggen...


Oeps! Zag met nalezen dat ik de naam van Marre Wieffer in een eerder stukje verkeerd had gespeld,
namelijk met een efje te weinig. Sorry! Natuurlijk gaat er wel eens iets vaker mis
in de spelling van alhier geponeerde woorden maar fouten in namen moeten
zoveel mogelijk worden voorkomen. Vind ik. Toevallig.


Ferdinand en ik hebben vanochtend nog even Daan een fijne reis en verblijf gewenst. Succes en veel plezier, meid. Of in je "eigen" taal...sUC6 & HeF fUN, g.U.r.l.!

PJ-PV-87 is het kentekennummer van een bijzonder chagrijnige oudere dame
die elke morgen weer door haar gedrag mijn zoon leert dat er blijkbaar
situaties zijn waarin je geen rekening hoeft te houden met verkeersregels.
Vanochtend besloot ik haar aan te spreken op haar gedrag. Ze reageerde
op mijn handgebaren waarop ik naderbij kwam. Toen zij mij vervolgens
negeerde klopte ik zachtjes op de autoruit. Zij reageerde met het pakken en opzetten
van haar zonnebril en scheurde vervolgens met hoge snelheid weg. Dit terwijl
het verkeerslicht van de tram (zij stond namelijk voorgesorteerd op de trambaan, een volstrekt
illegale activiteit ter plaatse) met twee rode puntjes aangaf dat doorrijden nog onverantwoord was.
Kent iemand deze mevrouw? Verzoeke haar dan zichzelf te melden bij een
politiebureau van haar keuze...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!