Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 19, 2003

"Papa?"-"Ja, schat?"-"Ik vind dat met Balkenende II het zelfde moet
gebeuren als met Balkenende I."
-"Dat is een goede opmerking, jongen."




Gisteravond was één van mijn helden op TV bij het programma heartbeat.
Ooit de aan mij toegewezen kinderarts (toen gewoon "de dokter"), nu gewezen kinderoncoloog
professor Dr. Tom Vôute, ooit verbonden aan het Emma Kinderziekenhuis.
Dit artikel toont een foto van de goede man...





Straks bij m'n tante de oplader van het door haar gegeven mobieltje ophalen ("O, dus daar is dat ding voor!") en dan een vriendin van haar
naar de Albert Cuyp loodsen.
Wil het graag rustig aan doen vandaag want het weekeinde heeft weer
ruige dingen voor mij in petto...;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!