Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, september 15, 2003

"Papa?"-"Ja, schat?-"Het kan wel maar 't is niet mogelijk."-"Goed, schat."

In de vooravond is buurvrouw Miriam nog langsgeweest met dochters
Eva en Dayna. Eva had van twee WC-rollen een fotolijstje gemaakt
waar haar nieuwe foto in kan. Errug koel! Van Miriam kreeg ik een schenktuitje,
een overlevingspakketje en een drie-in-één wodka-fles. Ze zijn tot genoegen van alle
betrokkenen twee uurtjes gebleven.
Heb trouwens wel meer gave cadeaus ontvangen:
(Mensen die mij niet persoonlijk kennen kunnen de nu volgende opsomming gerust overslaan
aangezien de genoemde personen hen niets zullen zeggen)
Van m'n tante haar oude mobieltje die ik als oproepkracht nu toch echt
wel goed kan gebruiken; van Peter J een fles whiskey; van Wolkewietje de video "The Two Towers"; van Michel de originele
Rocky Horror Picture Show LP (weet iemand nog wat dat is?); van Hester en Jurgen een
hele gave Dromenvanger; van Bas & Elsa een Escher bouwplatenboek, een mooie foto van Superfer
en de CD "Erotic Lounge"; van Ferdinand een goudvis; van Daniëlle een CD van Bettie Serveert
én een Uriah Heep DVD en van m'n moeder een retourtje Engeland!


Vincent kwam gisteren op de kaartavond aanzetten met de video "Ed Gein"


als verjaarskado en naar het schijnt heb ik zaterdag een heel gaaf feest
gemist in Paradiso, mede-georganiseerd door Hinde, de zus van de vader van Noah:
"No escape: next 5 minutes".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!