Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, september 02, 2003

Nog heerlijk gedoucht gisteravond en daarbij door Ferdinand samengestelde
zeep gebruikt. In een totdantoe lege shampoo-fles mengde hij een aantal restanten
van diverse huid-en haar produkten. Ach, 't houdt'm van de straat...en't is ook wel lief!


Al enige jaren ben ik gefascineerd door het onderwerp Fantasy.
Lekker wegdromen bij de beelden opgeroepen door het geschreven woord,
elektronenbuizen-systemen, canvas of welke methode dan ook.
Hier nog een paar linkjes met dit onderwerp in gedachten:
"Elf Fantasy" en "Magical Pictures".






Realiseerde mij niet dat Charlie's Angels Rocky Related is.
Uiteraard door de deelname van Tim Curry aan deze rolprent.
Dr. Frank'n Further in The Rocky Horror Picture Show.

Buurvrouw A kwam nog langs om samen met mij onze oefeningen te doen
maar ik zat zo lekker in de film dat het oefenen is verschoven naar strakjes.
Met die oefeningen hoop ik wat energiek op m'n sollicitatie-gesprek
te kunnen verschijnen, later op de dag. Ondertussen even hopen dat niemand van diegenen die ik liefheb
ten prooi valt aan enige van de huidige experimenten met biologische ziektes, zoal nu weer die longziekte in Nieuw Zeeland.
Wish me luck!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!