Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, september 29, 2003

"Jullie gaan Magicen en ikke niet." wist Vincent te melden.
"Hoe heet ze?" was mijn gevatte antwoord waarop hij mij haar naam vertelde en de dame in kwestie zelfs even aan de lijn kwam(...).
Bas was er wel en had kadootjes meegenomen:
Een potje visvoer voor Robin, een Jack Stone Lego-doosje voor de Ferman
en voor mij een paar foto's van mij en m'n eerste ex tijdens een verkleedfeestje zo'n 15 jaar geleden. Ooit was ik jong...:-(


Bas had net een half uurtje ervoor z'n kaarten opgeruimd en was vertrokken toen buurvrouw Angèlique besloot mijn ned'rig stulpje met een bezoek te vereren. Kwam erachter dat ik haar al een paar dagen niet gezien had. We moesten dus hoognodig weer'ns bijpraten. Het werd weer reuze gezellig en al met al lag ik voor de afwisseling later te slapen dan gepland.
Had toen wel weer een tot nadenken stemmende droom...




Het arme Willem II leed een overdonderende nederlaag tegen het ontketende Ajax.

De club uit Amsterdam scoorde maar liefst zes maal terwijl hun opponent niet eenmaal doel wist te treffen.
Doordat PSV verloor staat de hoofdstedelijke voetbalclub nu op de eerste positie in de eredivisie.
Waar een potje verliezen al niet goed voor kan zijn...




Nog even en het is afgelopen met het omhooggevallen programma Sterrenbeurs.
De zwanenzang is ingezet. Robert Ten Brink heeft het nog druk genoeg maar wat gaat Adam Curry doen? Hopen dat hij voldoende WW-recht heeft opgebouwd?
Ach, anders verkoopt hij toch gewoon z'n helicopter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!