Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, september 06, 2003

Jolie heeft mij vermeld in haar weblog. Tof, niet?

Bijna net zo tof als het feit dat ik vandaag kon uitslapen.
Ware het niet dat ik (gevoelsmatig, want het bleek al bij tienen te lopen)
uit m'n dromen werd gerukt door het aanbellen van buurvrouw A die zich
bij het aanschouwen van een Terrebel in slaapkostuum onmiddelijk
overmatig verexcusseerde. Ben nog eventjes gaan liggen maar al spoedig
voelde ik mij geroepen door een aantal huishoudelijke taken.
Nadat de laatste kat was gevoederd en het laatste kledingstuk de strijkplank
had verlaten, pompte ik nog even wat extra lucht in de banden van m'n trouwe
step en toog richting Vondeltuin voor m'n eerste weblogmeeting.
Onderweg kwam ik, bijkans tot mijn verbijstering slegs één bekende tegen:
Ex-collega Hans. Ter plaatste bekroop mij even een vreemd gevoel.
Ik bedoel maar: een blind date tot daar aan toe maar eentje met 92
mensen tegelijk, da's heel andere koek.
Wat mij een weinig bevreemdde was het feit dat vrij veel van m'n
mede-loggers (als je dat zo mag noemen) makkelijk konden doorgaan
voor ex-klasgenoot, ex-collega of buurman. Voor zover mij bekend bleek
het maar in één geval ook echt om een buurman te gaan:
Weblogger Ab woont bij mij om de hoek. Geestig, niet?
Tot mijn eigen verbazing ben ik tot half tien blijven hangen,
enige uren langer dan gepland. Dit om U een idee te geven van de gezelligheid.
Tsja, wat kan ik er verder over melden? U had er gewoon bij moeten zijn, denk ik.

Op m'n antwoordapparaat trof ik twee berichtjes:
Eén van m'n moeder die het vermoeden uitte dat ik de hort op was
en een bericht van m'n zoon die wist te melden dat Jimmy Neutron op punt
van beginnen stond. Lief he?


Het aantal hits op dit weblog is vandaag een beetje blijven steken.
Vermoedelijk vanwege het feit dat Blogger uit de lucht was door een zogeheten DOS.
Als je sommige mensen vraagt waarom ze hacken, virussen rondsturen of een "denial of service attack"
uitvoeren antwoord men steevast "omdat ik het kan".
Behoorlijk achterlijk als je het mij vraagt. Volgens eigen zeggen mag ik dus hun neusbotje den hersenpan
indrijven met m'n handpalm "gewoon omdat ik het kan".
Ik weet niet hoe het met U zit maar persoonlijk kan ik die gassies niet uitstaan. Naar de vergetelheid met hen!
Nu is het voor mij niet onoverkomelijk als ik een dagje niet kan loggen:
Nje problema. Ook als ik niet log hoef ik mij niet te vervelen.
Lekker douchen, lekker slapen en lekker opstaan.
Morgen is er, naar verluid, weer een dag.

Selamat tidur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!